Haku

Koulutuksen hinta

Opetus

Etäjaksoilla opetus maksaa 100 € / 10 viikon jakso (sis. viisi etäluentoa sekä syventäviä tehtäviä mm. oppimisalustalla ja pienryhmissä.

• Aloitusviikonlopun opetus 148 €.
  • Päätösviikonlopun opetus 100 €.
  • Opiskelijat saavat kaikkien opetusten hinnoista 50 % alennuksen!

Koulutus on kokonaisuus, jonka voi maksaa erissä.

Majoitus ja ruokailut Perheniemen opistossa

• Täysihoitomaksu aloitusviikonloppuna Perheniemen opistossa 97 € (sis. majoituksen 2 hh omin liinavaattein ja kaikki ateriat)
  • Täysihoitomaksu päätösviikonloppuna Perheniemen opistossa 65 € (sis. majoituksen 2 hh omin liinavaattein ja kaikki ateriat)
  • Ateriapaketti ei-majoittuville Perheniemen opistossa 39 € (sis. lounaat, päiväjuomat ja päivälliset)

Hae Ajattelun akatemia -koulutukseen

Ajattelun akatemia -koulutukseen ilmoittaudutaan sähköisellä ilmoittautumislomakkeella tai opiston toimistoon, p. 05 757 4100 tai opisto@perheniemi.com viimeistään 21.12.

Lisätietoja voit kysyä Perheniemen opiston toimistosta, 05 757 4100, opisto(at)perheniemi.com tai vastuukouluttaja Aleksi Markkaselta, aleksi.markkanen(at)opko.fi.