Syvemmälle rukoukseen

Syvemmälle rukoukseen
–rukouskoulu

Jeesus opetti rukoilemaan

Jeesuksen rukouselämä oli kiehtovaa. Ehkä juuri siksi opetuslapset eivät pyytäneet häntä opettamaan saarnaamista, vaan rukoilemista. Jeesuksen ihmeellinen elämä ja hedelmällinen palvelutehtävä nousivat autiosta paikasta, jossa hän viipyi salaisessa rukouselämässään Isänsä kanssa.

Haluatko sinäkin oppia lisää rukouksesta, sen tavoista ja dynamiikasta? Kaipaatko rohkaisua rukouselämässäsi? Oletko valmis mahdollisiin muutoksiin, joihin Jumala vie sinut, kun rukous saa siivet? Haluatko palvella seurakuntia, yhteiskuntaa ja tätä maailmaa rukouksen lahjoilla oman persoonasi ja kutsumuksesi mukaisesti? Jos vastauksesi on kyllä, meillä on sinulle hyviä uutisia.

Syvemmälle rukoukseen on vuoden pituinen uudenlainen rukouskoulu, joka alkaa tammikuussa. Se pohjautuu inspiraatioon Vapahtajan sanoista:

”Minun huoneeni on kutsuttava kaikkien kansojen rukoushuoneeksi.” (Mark. 11:17)

Koulutus koostuu lähijaksoista ja etäopiskelusta. Järjestäjinä toimivat Perheniemen evankelinen opisto ja Suomen Ev.lut. Opiskelija- ja Koululaislähetys (OPKO). Koulutuksen hintatiedot näet haku-sivulta.

Tervetuloa mukaan!

Koulutus sisältää:

Kouluttajat

Rukouskoulussa ovat mukana muun muassa seuraavat kouluttajat.

”Minun huoneeni on kutsuttava kaikkien kansojen rukoushuoneeksi.” (Mark. 11:17)