Koulutuksen esittely

Rukousta innostavassa monimuotokoulutuksessa

Monimuotokoulutuksena toteutettava kokonaisuus koostuu mm. kuukausittaisista lähijaksoista, raamattureflektioista, rukouskirjallisuudesta, innostavista etätehtävistä ja kasvuryhmistä.

Lähijaksoissa on mukana kouluttajia ja rukouksen ihmisiä eri kirkkokunnista ja rukoustraditioista. Ja kaiken sävyttää tietysti monipuolinen rukouselämä. Tule ihmeessä mukaan rukoilemaan ja etsimään Jumalan mahdollisuuksia tässä kärsivässä maailmassa. Jokainen rukous vaikuttaa!

Lähijaksot alkavat lauantaisin klo 10.30 ja päättyvät sunnuntaisin klo 14 sisältäen 10 tuntia opetusta.  Lauantai-iltaisin on vapaaehtoista ohjelmaa.

Rukoustiimi

Rukouskoulutiimi
Rukouskoulutiimi (vas.) Jussi Miettinen, Sirkku Chambers, Pirjo Jääskeläinen ja Maarit Munne

”Minun huoneeni on kutsuttava kaikkien kansojen rukoushuoneeksi.” (Mark. 11:17)