Haku

Koulutuksen hinta

Opetus

Opetus maksaa 80 €/jakso eli yhteensä 480 €.

• Opiskelijat saavat 10 % alennuksen.
  • Jos samasta yhteisöstä/seurakunnasta osallistuu useampi kuin yksi, myönnämme 10 % alennuksen.

Lisäksi koulutuksen hintaan lisätään lähijaksoja koskevat ruokailu- ja majoituskustannukset, jotka näet alempaa.

Maksut laskutetaan ennen jokaista lähijaksoa.

Majoitus ja ruokailut Perheniemen opistossa

• Täysihoitomaksu Perheniemen opistossa 66 € (sis. majoituksen 2 hh omin liinavaattein ja kaikki ateriat)
  • Ateriapaketti ei-majoittuville Perheniemen opistossa 37 € (sis. aloituskahvit/-teet, lounaat, päiväjuomat ja päivällisen)

Majoitus ja ruokailut tapahtuma- ja leirikeskus Enä-Sepässä

• Täysihoitomaksu Enä-Sepässä 79,50 €/ viikonloppu, opiskelijalta 69 € (sis. aloituskahvit/-teet, lounaat, päiväjuomat ja päivällisen)

Hae Ajattelun akatemia -koulutukseen

Ajattelun akatemia -koulutukseen ilmoittaudutaan sähköisellä ilmoittautumislomakkeella tai opiston toimistoon, p. 05 757 4100 tai opisto@perheniemi.com viimeistään 21.12.

Lisätietoja voit kysyä Perheniemen opiston toimistosta, 05 757 4100, opisto(at)perheniemi.com tai vastuukouluttaja Aleksi Markkaselta, aleksi.markkanen(at)opko.fi.